tisdag 18 maj 2010

varva ner!

mmm... 4.2 gånger två i två olika tempon, resultatet; det gick att springa sig trött på det sättet oxå, som vanligt...

Om 8km förvirring och känna efter skulle vara en oficiell gren så skulle jag vinna, lätt. Känns inte det där knäet lite skumt? slaskar inte vänster bak lite? Sätter jag an steget i en lite annan vinkel än vanligt? Blir det bättre? Om det blir bättre, vaför kom du inte på det för tre månader sedan? etc. etc....

Nä, dags att koncentrera sig på att bygga upp vätskedepåerna och göra något helt annat än springa de sista dagarna inna race. Nu kan jag inte göra mer åt form och fart.

På torsdag bär det ner till GBG för att hämta ut nummerlappen, undra om man förstör formen totalt om man klämmer en Kung Birger när man ändå är i civiliserade trakter?

2 kommentarer:

  1. Om jag inte misstar mig så är ju torsdagar flottdagar. Det måste ju innebära att det är totalt riskfritt att intaga obegränsade mängder flott under denna välsignade dag...? Go Birger! :)

    SvaraRadera
  2. Just det! Det blir en kombo i flôt! *JIPPEI*

    SvaraRadera