måndag 17 maj 2010

Mobilt bloggande del II


Som tidigare rapporterat testade jag en Nokia N900 i helgen. När man har "turbo 3G" så flyter det bra, den är intuitiv och man lär sig navigering och hantering av pekskärmen relativt lätt.
Den inbyggda GPS'en kom till pass när vi missade en avfart och kom på helt fel kurs mot vad vi skulle... att köra mot Filipstad när man skall mot Mariestad blir en liiiten omväg...
Så betyget för apparaten blir: Fyra fyrar om än en fyra med lite svag karaktär. men jag vill ändå visa min posotiva anda och hejja på dylika apparater.
Slutligen kommer valet stå emellan en Speedheater, färgborttagare eller en ny mobil... Jag skulle iofs få glädje av musikfunktionerna om jag ska skrapa huset manuellt, men som det ser ut så får mobilen ge vika ett tag till och jag får trärent på bästa möjliga vis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar