fredag 25 juni 2010

oldschool

Har man inget nytt att bjuda på så får man ta något ur gömmorna. Två bilder tagna en dag i en grusgrop, klassisk freeride när den är som bäst! H laddar liiite mycket i uthoppet och får en handfull att reda upp situationen, jag som var där kan meddela att det gick bra (den gången) H håller sig numera till stödhjulsracing...
Jag tenderar att gå på avslag istället och dippar nosen, inte helt bra det heller, men jag drister mig till att påstå att det ser en smula mer balanserat ut än bilden ovan... det är en av alla detaljer jag jobbar med, upp med framstänkan!
Gårdagens körning gick btw helt ok, hoppen som besegrats förra veckan gick att övervinna denna gången oxå. Hade tre fyra stycken andra åkare som höll samma tempo, så det var riktigt kul att köra igår. (lyckades tillochmed att köra om några av dom)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar