söndag 18 juli 2010

Winnerbäck

Igår var jag, A, L & N på Lars Winnerbäck med sällskap, Lahle, Melissa Horn och Dundertåget. Över åtta tusen personer hade dom knött in i Trädgårdsföreningen, men det var inte jättetrångt. Alla var glada och lugna, dom flesta stod bara och nynnade med i gamla och nya låtar. Även om det är en bra produktion och en genomtänkt show så känns det som om att man sett det förut, jag skulle vilja bli lite överraskad. Men det kanske är fel artist att förvänta sig något sådant av. Kvällen summerad som en riktigt trevlig kväll, gott med öl och tokbra stämning.

Eftersom att jag inte kollade så noga på hemsidan innan så hade jag missat att systemkamera var välkommet in på området, så jag hade bara med mig min nya leksak, GoPro'n. Och den har jag inte fått full koll på ännu så jag blev utan ström ganska lagom till LW kom upp på scen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar