måndag 8 mars 2010

Split personality

Hej!

Kul att du tittar in, här kommer du att hitta mina varseblivningar och det som passerar revy framför min kameraglugg. Bredspektralt och uddlöst eller en skön mix, bara du kan avgöra.
Jag är en kille med många intressen, ni lär bli varse vartefter det lider, men det mesta är motoriserat eller med mgn att det rör på sig.


Intressefloran...
Vi börjar i nutid så får jag nysta upp mina andra intressen i kommande inlägg.
Nyss införskaffad är en Honda CRF250R, crosskörandet som lades ner för fyra år sedan (till förmån för landsvägsåka) skall tas upp igen!
För tillfället är det mest längtansfullt torrbrytande i verkstan och småpyssel av pynt-karaktär.



Helgens välkomna sol erbjöd småfågelfoto till förmiddagsfikan på trappen. Talgoxe, blåmes och koltrast är mina stammisar.

Återkommer med fler bilder och synvinklar framöver.

Tack för att du tittar in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar