lördag 20 mars 2010

Sunkfötter?

En av säljarna på jobbet, som håller hus i USA, är inbiten på löpning. Mtp mitt kommande kutande så snackade vi lite kring utrustning etc. Det visar sig då att han har kontakt med företaget som säljer Stuffitts, skoinlägg fyllda med cedrträ-spån som tar bort lukt fukt och andra otrevligheter. För ni som känner mig vet att mina skor har en säkerhetszon på minst en meter...

Jag har nu testat Stuffitts i mina sportpjucker då det torde vara den tuffaste av utmaningar för dylik produkt. Dom (skorna) tenderar normalt sett att lukta död. punkt. Men det verkar som om att Cederträflisorna lyckas med sin uppgift, nu går det att förvara dom i träningsväskan utan att man får svimningstendenser när man öppnar!
Det låter som en sämre TV-shop-reklam, man kan ha skorna i möblerade rum utan att riskera rötskador i parketten! :)


Summa-summarum: Stuffits kan jag varmt rekommendera.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar